Primele rezultate ale implementării procedurii de raportare a cazurilor de abuz
- Written by Admin
Peste 35 de specialiști din cadrul direcțiilor raionale de învățământ, responsabili de educația preșcolară, analizează procedura de raportare privind cazurile de abuz, neglijare, exploatare și trafic a copiilor, pentru primul semestru de învățământ din anul școlar 2013-2014.
Activitatea a avut loc pe 28 martie și a urmărit scopul de a determina modul în care reprezentanții instituțiilor de învățământ aplică instrumentele procedurii și care sunt primele rezultate ale acesteia.
Din primele rapoarte ale specialiștilor reiese că o parte din anajații școlilor au avut nevoie de mai multe instruiri pentru a înțelege modul de raportare a cazurilor de abuz; indentificarea corectă a formelor de violență și a abuzatorului.
Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului din Moldova amintește că pe 22 februarie 2013 Ministerul Educației a aprobat, prin ordinul nr 77, procedura de organizare instituțională și de intervenție a lucrătorilor instituțiilor de învățământ în cazurile de abuz, neglijare, exploatare și trafic a copilului.
Admin
Email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.Latest from Admin
- 31 de profesioniste și profesioniști din educație din diferite raioane s-au întrunit la Chișinău ca să învețe și să împărtășească bune practici de cooperare și comunicare interculturală în procesul educațional
- Cum are loc educația sexuală în Republica Moldova? Platforma Copiilor a prezentat un nou raport
- Termen extins. Concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția lucrărilor de reparații minore în cadrul Centrului de Resurse pentru profesioniști/e din domeniul educație, copii și tineri
- Anunț de înscriere la programe de suport psiho-emoțional
- Vasile Cocîrla, adolescent apărător al drepturilor omului din Moldova, la a 55-a sesiune a Consiliului ONU pentru Drepturile Omului din Geneva: „Copiii pot să trăiască democrația zi de zi, nu doar să învețe din cărți despre ea”