Ultimile știri 3

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului anunță prelungirea concursului de selectare a consultanților-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesioniștilor din sectorul educație de a facilita sesiuni tematice

TERMENI DE REFERINȚĂ

  1. CONTEXT

Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

Din ce in ce în ce mai mulți profesioniști din educație raportează dificultăți în comunicarea cu părinții, inclusiv cu părinții copiilor ucraineni, de a coopera cu personalul instituției în procesul de dezvoltare a copilului, din cauza reacțiilor de stres și/sau a lipsei/insuficienței unor abilități parentale. Ne propunem să sprijinim cadrele didactice, într-un cadru sigur și incluziv, să reflecteze asupra experiențelor de relaționare cu părinții și în dezvoltarea abilităților de comunicare asertivă cu părinții în cadrul unor sesiuni tematice de parenting.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului "Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova", implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finanțat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

  1. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul instruirii;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală:

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 45 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

  1. TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-formator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

  1. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent).

  1. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse;
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
  • respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

40%

Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

20%

Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse

10%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator pentru dezvoltarea programului de parenting” până la data de 18 octombrie2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Read more... 

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului anunță prelungirea concursului de selectare a consultanților-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesorilor de Educație pentru societate de a oferi suport elevilor

TERMENI DE REFERINȚĂ

  1. CONTEXT

Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului "Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova", implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finanțat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

Propaganda și/sau manipularea sunt subiecte des apărute pe agenda publică. Suntem înconjurați de mai multe mesaje ca niciodată, fiind expuși aproape constant la publicitate, la știri difuzate 24 de ore din 24, programe TV, aplicații și rețele de socializare. La un volum atât de mare de mesaje care vin sub diverse forme și dinspre numeroase canale, devine din ce în ce mai dificil pentru copii să recunoască propaganda și/sau manipularea. Gândirea critică este o competență esențială a cetățenilor în secolul 21.

Programul oferă suport cadrelor didactice care predau disciplina Educație pentru societate să reflecteze critic asupra propriilor competențe de a proiecta, facilita și evalua activități de învățare pentru dezvoltarea gandirii critice a elevilor.

  1. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul instruirii;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

  1. TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-formator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

  1. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității culturale;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în rusă; mediu pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în română).

  1. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu:
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse:
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
  • respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

40%

Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

20%

Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse

10%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator pentru dezvoltarea programului în prevenirea și combaterea propagandei, manipulării și dezinformării” până la data de 18 octombrie 2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Read more... 

Achiziționare de servicii de consiliere psihologică/ psihoterapie pentru copiii și părinții/îngrijitorii refugiați care își fac studiile în instituțiile de învățământ din Republica Moldova

1. CONTEXT

Centrul de Informare și Documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

CIDDC oferă sprijină psiho-emoțional copiilor refugiați pentru a se integra în instituțiile de învățământ din Republica Moldova prin:

‒ ședințe de consiliere/ terapie acordate copiilor refugiați/părinților sau îngrijitorilor acestora;

Serviciile de consiliere psihologică/ psihoterapie vor fi prestate în cadrul proiectului ”Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova”, implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării în parteneriat cu Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finațat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

2. SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI

Psihologul selectat va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- să ofere asistență psihologică (ședințe de consiliere psihologică/ psihoterapie), sensibilă la nevoile copilului;

- să informeze beneficiarul cu privire la condițiile prestării serviciilor psihologice (scop, durată, beneficii, riscuri, limite);

- să organizeze spațiul în care se află în momentul realizării ședinței de consiliere psihologice/ psihoterapie, astfel încât să asigure respectare a confidențialității și secretului profesional;

- să anunțe CIDDC și autoritățile competente în cazul în care beneficiarul a semnalizat intenția clară de a-și produce o vătămare gravă sie (suicid) sau altor persoane, pentru a le implica în rezolvarea situației (confidențialitatea în aceste situații, conform legislației Republicii Moldova, nu este aplicabilă);

- să participe la ședințele de lucru/ sesiunile de supervizare referitoare la serviciile de consiliere psihologică;

- să completeze și expedieze CIDDC documentația de proiect (acordul de prestare a serviciilor psihologice încheiat cu părintele/ cadrul didactic; jurnalul de evidență a serviciilor psihologice prestate, raportul în urma ședințelor de consiliere/terapie, chestionarul de satisfacție), conform modelului expediat de CIDDC.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Psihologul va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre ofertant: nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiarăîn lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea prețului pentru 1 ședință de consiliere psihologică (indicând durata ședinței) .

Psihologul va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CERINȚE FAȚĂ DE APLICANȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii superioare în domeniul psihologiei;

· Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice, constituie un avantaj;

· Experiență de prestare a serviciilor de consiliere psihologică/ psihoterapie, minim 3 ani;

· Cunoașterea limbilor română (excelent), rusă (excelent), ucraineană (constituie un avantaj).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Oferta financiară.

 

Selecția aplicantului (psihologului) se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; Psihologii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența psihologului în prestarea serviciilor solicitate

50%

Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice

20%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Servicii psihologice pentru copii și părinții/îngrijitorii refugiați” până la data de 02 octombrie 2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Read more... 

Concurs de selectare de consultanți-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesioniștilor din sectorul educație în susținerea participării copiilor, inclusiv a copiilor refugiați, la procesele decizionale

1. CONTEXT

Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

Programul de formare dezvoltarea competentelor pentru a susține participarea copiilor în luarea deciziilor vizează profesioniștii care lucrează cu și pentru copii, inclusiv copiii refugiați. Scopul programului este de a furniza un mediu sigur în care profesioniștii pot discuta practici privind implicarea copiilor în diferite contexte educaționale. De asemenea, programul vizează identificarea proceselor și metodelor practice și legale pentru a asigura că părerile copiilor sunt luate în considerare în mod autentic și etic, respectând standardele de participare adecvată.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului din raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului "Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova", implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finanțat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

2. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul instruirii;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-formator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și a diversității culturale;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal și metodologic în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în rusă; mediu pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în română).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse:
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

40%

Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

20%

Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse

10%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator participarea copiilor la procese decizionale” până la data de 02 octombrie 2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Read more... 

Contacts

Adresa: Eugen Coca Street no. 15, Chisinau,
Republic of Moldova, MD-2008

Tel./Fax: (+373 22) 747813, 716598, 744600

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ambasador 2%

Sustin 2%! Support 2%! 

Media partner:

Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Top of Page