Concurs de selectare de consultanți-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesioniștilor din sectorul educație în susținerea participării copiilor, inclusiv a copiilor refugiați, la procesele decizionale

1. CONTEXT

Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

Programul de formare dezvoltarea competentelor pentru a susține participarea copiilor în luarea deciziilor vizează profesioniștii care lucrează cu și pentru copii, inclusiv copiii refugiați. Scopul programului este de a furniza un mediu sigur în care profesioniștii pot discuta practici privind implicarea copiilor în diferite contexte educaționale. De asemenea, programul vizează identificarea proceselor și metodelor practice și legale pentru a asigura că părerile copiilor sunt luate în considerare în mod autentic și etic, respectând standardele de participare adecvată.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului din raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului "Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova", implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finanțat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

2. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul instruirii;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-formator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și a diversității culturale;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal și metodologic în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în rusă; mediu pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în română).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse:
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

40%

Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

20%

Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse

10%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator participarea copiilor la procese decizionale” până la data de 02 octombrie 2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Concurs de selectare a consultanților-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesioniștilor din sectorul educație de a facilita sesiuni tematice de parenting

CONTEXT

Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

Din ce in ce în ce mai mulți profesioniști din educație raportează dificultăți în comunicarea cu părinții, inclusiv cu părinții copiilor ucraineni, de a coopera cu personalul instituției în procesul de dezvoltare a copilului, din cauza reacțiilor de stres și/sau a lipsei/insuficienței unor abilități parentale. Ne propunem să sprijinim cadrele didactice, într-un cadru sigur și incluziv, să reflecteze asupra experiențelor de relaționare cu părinții și în dezvoltarea abilităților de comunicare asertivă cu părinții în cadrul unor sesiuni tematice de parenting.

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului "Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova", implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finanțat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

  1. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul instruirii;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală:

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 45 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

  1. TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-formator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

  1. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent).

  1. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse;
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
  • respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

40%

Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

20%

Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse

10%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator pentru dezvoltarea programului de parenting” până la data de 02 octombrie2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Concurs de selectare a consultanților-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesorilor de Educație pentru societate de a oferi suport elevilor/ elevelor să înțeleagă ce este propaganda, manipularea și dezinformarea

  1. CONTEXT

Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md

Activitățile se realizează în parteneriat cu Organele Locale de Specialitate în Domeniul Învățământului raioanele Călărași, Fălești și Hâncești în cadrul proiectului "Incluziunea sigură și participativă a copiilor refugiați în instituțiile de învățământ din Republica Moldova", implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării și Alianța ONG-urilor Active în Domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familie (APSCF), în cadrul programului de granturi al proiectului "Răspuns Umanitar Integrat pentru Ucrainenii afectați de Conflict și cetățenii din Țările Terțe din Ucraina, Polonia, România și Moldova", finanțat de Ministerul Federal de Externe al Germaniei (AA) prin intermediul Diakonie Katastrophenhilfe (DKH).

Propaganda și/sau manipularea sunt subiecte des apărute pe agenda publică. Suntem înconjurați de mai multe mesaje ca niciodată, fiind expuși aproape constant la publicitate, la știri difuzate 24 de ore din 24, programe TV, aplicații și rețele de socializare. La un volum atât de mare de mesaje care vin sub diverse forme și dinspre numeroase canale, devine din ce în ce mai dificil pentru copii să recunoască propaganda și/sau manipularea. Gândirea critică este o competență esențială a cetățenilor în secolul 21.

Programul oferă suport cadrelor didactice care predau disciplina Educație pentru societate să reflecteze critic asupra propriilor competențe de a proiecta, facilita și evalua activități de învățare pentru dezvoltarea gandirii critice a elevilor.

  1. SARCINI ȘI LIVRABILE

Consultantul-formator va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- Elaborarea conceptului și a agendei pentru instruiri (8 ateliere online);

- Pregătirea materialelor care urmează a fi utilizate în cadrul instruirii;

- Elaborarea și aplicarea unui chestionar de evaluare inițială și finală;

- Evaluarea nevoilor de formare a specialiștilor care urmează să fie instruiți (în primul atelier);

- Facilitarea atelierelor de formare și de follow-up cu durata de 3-4 ore, în format online (utilizând aplicația Zoom), pentru cca 80 persoane per atelier;

- Participarea la ședințele de lucru privind organizarea atelierelor de formare;

- Menținerea comunicării cu beneficiarii instruiți între sesiuni;

- Elaborarea rapoartelor în urma desfășurării atelierelor de formare şi a celor de follow-up, conform modelului oferit de CIDDC;

- Respectarea cerințelor menționate în acești Termeni de Referință în timp util și la cele mai înalte standarde.

Notă: Materialele și atelierele vor fi livrate în limba română.

  1. TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizate în perioada septembrie 2023 - mai 2024.

Consultantul-formator va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre aplicant/ofertant:nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiară în lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea unui preț fix total pentru livrabile (atelier, agendă, raport) însoțită de o defalcare a costurilor .

Consultantul-formator va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

  1. CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI

· Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității culturale;

· Studii universitare în domenii relevante;

· Cunoașterea cadrului legal în domeniul educației și a drepturilor copilului;

· Cunoștințe și experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului;

· Experiență în elaborarea și facilitarea cursurilor de instruire;

· Abilități analitice, capacitatea de a sintetiza și de a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe abordate în cadrul cursului și în documentele scrise (agende, rapoarte);

· Bune abilități de organizare a timpului și sarcinilor, capacitate de a respecta termene limită;

· Abilități de lucru în echipă;

· Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în rusă; mediu pentru formatorii grupurilor de profesioniștii din instituțiile de învățământ cu predare în română).

  1. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu:
  • Viziunea conceptuală a consultantului asupra executării sarcinilor propuse:
  • Oferta financiară.

Selecția consultanților-formatori se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; formatorii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

  • respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
  • respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor și abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența consultantului-formator în prestarea serviciilor solicitate

40%

Experiență de aplicare a abordării bazate pe drepturile copilului

20%

Viziunea consultantului asupra executării sarcinilor propuse

10%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Consultant-formator pentru dezvoltarea programului în prevenirea și combaterea propagandei, manipulării și dezinformării” până la data de 02 octombrie 2023, ora 18:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

CIDDC solicită oferte de prețuri pentru procurarea materialelor de birotică, inventar sportiv și a jocurilor de masă

CIDDC solicită oferte de prețuri pentru procurarea materialelor de birotic ă,inventar sportivși a jocurilor de masă

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație neguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați https://drepturilecopilului.md/index.php/ro/ .

CIDDC solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea materialor pentru desfășurarea activităților cu copiii (inventar sportiv, birotică, jocuri de masă etc.) în 20 de instituții de învățământ din raioanele Glodeni, Florești, Strășeni și Telenești în care sunt înmatriculați copii refugiați. Vor fi procurate materiale în valoare de aproximativ 280 000 MDL.

Achiziția are loc în cadrul proiectului proiectului „Incluziunea sigură a copiilor refugiați în școlile din Republica Moldova”, implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova, Solidarités International, Synergie Emergency Response cu suportul financiar oferit de Agenția Franceză de Dezvoltare (AFD) și Fundația Franței (FDF).

PRODUSE DE PAPETĂRIE/ BIROTICĂ

Nr.

Articol (cu specificații)

Cantitate

Nr.

Articol (cu specificații)

Cantitate

1.

Hârtie pentru xerox A3 (80 г/м2, 500л)

25 buc

2.

Creioane colorate 12 culori, MARCO SuperbWriter

62 buc

3.

Hârtie pentru xerox A4 80gr/m2

244 buc

4.

Creioane colorate 24 culori, MARCO SuperbWriter

29 buc

5.

Hârtie vatman, 200 g A1 61x86 cm

252 buc (foi)

6.

Acuarelă, 12 culori, LUCI CLASSICA

53 buc

7.

Hârtie flipchart, 25 foi (64*84 cm, 100g/m2)

37 buc

8.

Pensulă set 5 buc, Pelikan

49 buc

9.

Hârtie colorată pentru copii 16 foi, 8 culori

106 buc

10.

Guașă 6 culori, "Lori" Classic

18 buc

11.

Hârtie- color A4 80gr/m2, 250 foi,

36 buc

12.

Guașă 12 culori, "Lori" Classic

43 buc

13.

Album pentru desen , A4 24 foi, 70 gr./m2

71 buc

14.

Foarfece pentru copii cu riglă, 13.2cm

58 buc

15.

Mapă pentru desen А3, 170g 20foi

49 buc

16.

Plastilină (clasică) 12 culori

84 buc

17.

Mapă pentru desen А4 100g 25 foi

62 buc

18.

Cretă alba

77 set

19.

Carton colorat, set 8 culori

99 set

20.

Cretă colorată

77 set

21.

Caiete matematica 12 file

262 buc

22.

Bandă adezivă 12/30m, transparent

35 buc

23.

Caiete linii 12 file

265 buc

24.

Bandă adezivă 24 mm x 30 m, transparent

29 buc

25.

Caiete matematica 24 file

95 buc

26.

Bandă adezivă 48/30, transparent

26 buc

27.

Caiete linii 24 file

95 buc

28.

Bandă adezivă 24 mm x 25 m, de hârtie, OfficeLine

26 buc

29.

Clei Adeziv PVA 60 g

39 buc

30.

Bandă adezivă 48mm х 20m, de hârtie, OfficeLine

21 buc

31.

Clei creion 8 gr.

14 buc

32.

Corector pix 9 ml, Daco

23 buc

33.

Clei creion 15 gr.

28 buc

34.

Corector pensulă 20 ml, Daco

10 buc

35.

Clei creion 25 gr.

41 buc

36.

Radiera MILAN 4045, triunghi, „Miga de pan”

41 buc

37.

Clei creion 35gr.

34 buc

38.

Capsator №24/6

43 buc

 

Ascuțitoare dublă

36 buc

 

Capse №24/6

99 buc

39.

Carioci 12 culori CENTROPEN

31 buc

40.

Mapă A4 plastic, cu elastic

109 buc

41.

Carioci 24 culori CENTROPEN

39 buc

42.

Mapă din carton А4 cu elastic

138 buc

43.

Pix albastru cu bilă Flexi Soft

194 buc

44.

Agrafe OfficeLine 28 mm, 100 buc.,

41 buc

45.

Pix cu gel AIHAO 801A (albastru)

114 buc

46.

Marker CENTROPEN whiteboard (culori disponibile: negru, albastru închis și deschis, roșu, verde, violet, portocaliu)

48 buc

47.

Pix cu gel AIHAO 801A (negru)

66 buc

48.

Marker pentru flipchart CENTROPEN (set 4 culori: albastru, negru, roșu, verde)

58 buc

49.

Pix cu gel AIHAO 801A (verde)

54 buc

50.

Folii A4, 40mk

78 set

51.

Pix cu gel AIHAO 801A (roșu)

66 buc

52.

Creion simplu MARCO Grip-Rite, HB cu radiera

163 buc

54.

Creioane colorate MARCO Raffine, 12 culori

21 buc

55.

Creioane colorate MARCO Raffine, 24 culori

17 buc

INVENTAR SPORTIV

Nr.

Articol (cu specificații)

Cantitate

Nr.

Articol (cu specificații)

Cantitate

1.

Minge de fotbal

27 buc

7.

Cerc pentru gimnastică adolescenti

60 buc

2.

Minge de de volei

52 buc

8.

Set badminton

5 buc

3.

Minge de baschet

35 buc

9.

Palete pentru tenis de masă

68 buc

4.

Coardă de sărit

134 buc

10.

Plasă volei

9 buc

5.

Saltea de gimnastică pentru o persoana

13 buc

11.

Bastoane de gimnastică

86 buc

6.

Cerc pentru gimnastică copii

116 buc

12.

Minge de handbal

4 buc

JOCURI DE MASĂ

Nr.

Articol (cu specificații)

Cantitate

Nr.

Articol (cu specificații)

Cantitate

1.

Glob pământesc educațional

11 buc

9.

Joc educativ de masă Mozaic

12 buc

2.

Harta lumei

13 buc

10.

Joc educativ de masă Twister

4 buc

3.

Joc de dame

83 buc

11.

Șabloane cu forme geometrice, plastic

44 buc

4.

Joc de șah

45 buc

12.

Șabloane mari cu emoții, 6 emoții în set

33 buc

5.

Joc educativ de masă Domino

13 buc

13.

Set de corpuri geometrice din plastic

35 buc

6.

Joc educativ de masa Noriel LOTO-

6 buc

14.

Popice copii (bouling)

3 buc

7.

Joc educativ de masa Club Special LOTO (limba rusă)

15 buc

15.

Puzzle 100-150 piese

13 buc

8.

Broderii cu margele (bisere) A4/ A5 - set broderia + mărgelele, ata alba de brodat, ac foarte subtire cu urechea alungita

24 buc

     

Oferta trebuie să includă:

‒ Prețul în MDL per unitate (inclusiv TVA), denumirea produsului, denumirea producătorului, cantitatea;

‒ Certificatul de calitate al produsului;

‒ Termenul de livrare a produselor;

‒ Costul cutiilor, ambalării acestora și a adezivului de pe cutii;

‒ Denumirea companiei, adresa poștală, persoana de contact, email-ul și telefonul de contact;

‒ Copia certificatului de înregistrare a companiei

‒ Rechizitele bancare ale companiei;

‒ Semnătura persoanei responsabile și ștampila companiei.

Condiții financiare, de plată:

Plata se va efectua prin transfer bancar în termen de 5 zile lucrătoare de la predarea-primirea produselor.

Criteriile de selecție a ofertelor comerciale:

Criteriu

Pondere

Corespunderea ofertei specificațiilor tehnice cerute

40%

Completivitatea prețului

20%

Completivitatea termenilor de executare a lucrărilor / livrare a bunurilor

10%

Completivitatea condițiilor financiare, de plată

10%

Completivitatea condițiilor de livrare a bunurilor (adresa livrării, încărcare, descărcare, instalare)

10%

Completivitatea condițiilor de garanție și deservire post livrare

10%

Data limită de transmitere a ofertelor: 09 octombrie 2023, ora 17.00.

Ofertele, valabile 10 zile lucrătoare din data-limită de transmitere a ofertelor, semnate de persoana abilitată, vor fi expediate pe adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau depuse la sediul CIDDC din str. Eugen Coca 15, Chișinău, cu mențiunea: Oferta comercială.

Informații suplimentare și precizări, le puteți obține la nr. de telefon 068182551 sau la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Va fi selectată compania care va oferi cel mai bun raport calitate/preț și termen de livrare rezonabil.

Aproape 400 de profesoare și profesori de Educație pentru societate au explorat experiențe didactice referitor la Forumul Copiilor Apărători ai Drepturilor Omului

Pe 13 septembrie 2023, aproape 400 de profesoare și profesori de Educație pentru societate, directori de instituții și specialiști din cadrul Organelor locale de specialitate din domeniul învățământului au explorat experiențe didactice de proiectare, facilitare și evaluare a Forumului Copiilor Apărători ai Drepturilor Omului (CADO).

Activitatea profesioniștilor din educație s-a desfășurat în cadrul atelierului online privind cea de-a doua ediție a Forumului Copiilor Apărători ai Drepturilor Omului, care va avea loc în anul de studii 2023-2024, la nivel local, raional și național.

Atelierul a fost organizat de Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova (MEC), cu suportul organizației Salvați Copiii România.

Atelierul a fost facilitat de către Iosif Moldovanu, coach, consultant în drepturile copilului, și Corina Lungu, consultantă principală în cadrul Ministerului Educației și Cercetării, care au ghidat cadrele didactice să clarifice scopul și obiectivele Forumului CADO; să reflecteze în mod critic asupra ediției Forumului CADO din anul de studii 2022-2023; să-și împărtășească opiniile și sugestiile pentru îmbunățățirea procesului în cadrul Forumului CADO; să analizeze în mod critic rolul cadrului didactic în respectarea, protecția și împuternicirea CADO.

Interesul cadrelor didactice față de experiențele copiilor apărători ai drepturilor omului și față de Forumul CADO este în creștere

„Le mulțumesc profesorilor și profesoarelor care s-au conectat la acest eveniment ca împreună să reflectăm asupra elementelor esențiale ale Forumului CADO.

Forumul CADO este un exercițiu relativ nou atât pentru comunitatea cadrelor didactice, cât și pentru sistemul educațional.

Este un exercițiu prin care dezvoltăm atât deschiderea adulților către elevi, cât și deschiderea elevilor către noi, un exercițiu care înseamnă mai mult decât lecția de educație pentru societate, astfel încât fiecare elev/ă, în procesul educațional, să înțeleagă critic atât propriile drepturi, cât și drepturile semenilor săi.

Este important să demarăm organizarea ediției a doua (atât la nivel local, cât și național) a Forumului CADO încă de la începutul noului an de studii, astfel încât, către luna decembrie, atât cadrele didactice, cât și elevii să participe în acest proces cu mai multă încredere”, a afirmat Corina Lungu, consultantă principală în cadrul Ministerului Educației și Cercetării.

„În acest an, interesul cadrelor didactice față de experiențele copiilor apărători ai drepturilor omului și față de Forumul CADO este și mai mare. Aproape 600 de persoane s-au înscris la acest atelier.

Ca de obicei, programele și activitățile noastre sunt construite pe cele trei valori din cadrul european al competențelor pentru cultura democratică: prețuirea demnității umane; prețuirea diversității; respectul pentru democrație, egalitate și statul de drept. Aceste valori exprimă esența Forumului CADO.

În acest grup de aproape 400 de persoane, vorbim limbi diferite, suntem de etnii diferite, confesiuni diferite, venim din diferite comunități culturale, împărtășim experiențe diferite și manifestăm grijă și respect pentru fiecare”, a menționat Iosif Moldovanu, coach, consultant în drepturile copilului.

„Rolul nostru de profesor este să-i învățăm pe copii să-și aleagă calea, nu să-i manipulăm”

Totodată, profesorii și profesoarele care au participat la atelier au reflectat asupra diverselor experiențe ale elevilor care se exprimă și acționează în baza drepturilor și asupra mesajelor din spatele acestor experiențe, astfel încât să le ofere elevilor suportul de care au nevoie în monitorizarea, apărarea și promovarea drepturilor omului atât în școală, cât și în comunitate.

„Rolul nostru de profesor este să-i învățăm pe copii să-și aleagă calea, nu să-i manipulăm”, a subliniat Vlad.

O participantă a menționat că orice lecție poate avea abordarea unui forum, în care toate opiniile și experiențele copiilor sunt auzite și ascultate, iar rolul cadrului didactic este să creeze un spațiu de încredere și siguranță pentru fiecare elev/ă.

„Mi-au plăcut foarte mult etapele acestei atelier. Deja știu cum voi structura, desfășura Forumul cu elevii mei, astfel încât să le fie interesant și elevilor de clasa a cincea, și elevilor de clasa a douăsprezecea”, a împărtășit Tatiana.

„Îmi plac foarte mult aceste reuniuni online, pentru că aici mă încarc cu energie și am parte de ghidarea necesară”, a spus Elena.

„În urma acestui atelier am rămas cu foarte multe întrebări și reflecții. Cred că anume asta este misiunea unui forum, să trezească reflecții”, a adăugat Olesea.

Amintim că cea de-a doua ediție a etapei republicane a Forumului CADO se va desfășura în perioada 1-10 decembrie 2023 și este organizată de MEC în parteneriat cu CIDDC, cu suportul organizațiilor Salvați Copiii România și ERIKS Development Partner.

În cadrul primei ediții republicane a Forumului CADO, desfășurată în perioada 2-8 decembrie 2022, au participat 450 de copii din țară.

CIDDC susține copiii apărători ai drepturilor omului și le oferă suport în procesul de monitorizare, apărare și promovare a propriilor drepturi și a drepturilor altor copii (inclusiv elaborarea campaniilor de sensibilizare/ conștientizare a opiniei publice); susține părinții, cadrele didactice, autoritățile, ONG-urile, Avocatul Copilului și alți titulari de obligații și le oferă suport să pună în practică drepturile CADO.

În acest Ghid, părinții, cadrele didactice, autoritățile publice, Avocatul Copilului, ONG-urile pot găsi informații utile și recomandări despre cum pot aplica drepturile CADO și cum pot oferi copiilor apărători ai drepturilor omului un mediu sigur, un mediu în care CADO se bucură de recunoaștere, vizibilitate, împuternicire și protecție.

Termenul extins. Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) solicită oferte pentru furnizarea serviciilor de traducere simultană

Suntem în căutarea a 2 persoane pentru servicii de interpretare simultană din limba engleză în limba română și viceversa, pentru un atelier offline care se va desfășura pe parcursul a 2 zile de lucru, în orașul Chișinău, în perioada 10 -11 octombrie.

Orele de lucru: aproximativ 6-7 ore de lucru pe zi cu pauze și prânz.

Selectăm furnizorii/furnizoarele cu experiență în domeniu, care vor propune cel mai avantajos preț pentru serviciile solicitate. Vă rugăm să trimiteți ofertele la adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Pentru informații suplimentare, vă puteți adresa persoanei de contact: Rodica Caimac, la numărul de telefon 068659581.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este până pe 22 septembrie, ora 18:00.

CIDDC este o organizaţie nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați https://drepturilecopilului.md.

Serviciile vor fi prestate în cadrul unei activități desfășurate ca parte a proiectului „Advancing the rights, empowerment and protection of child human rights defenders (CHRDs) in promoting human rights in Moldova”, implementat de CIDDC și Child Rights Connect, cu suportul Ville de Genève și Swedish International Development and Cooperation Agency în perioada noiembrie 2022 – octombrie 2024. 

Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) solicită oferte pentru servicii de cazare, alimentare, săli de conferință

În cadrul proiectelor pe care le implementăm, CIDDC organizează ateliere de lucru cu copii și adulți, cu o durată obișnuită de 2-3 zile, în grupuri de 20-35 de persoane. Pentru aceste evenimente, suntem în căutarea de opțiuni pentru cazare, alimentație și închirierea sălilor de conferință.

Vă rugăm să ne transmiteți oferte pentru cazare în camere triple, duble și single, servirea meselor (mic dejun, prânz, cină, precum și pauzele de cafea), și închirierea sălilor de conferință echipate cu dispozitive necesare (videoproiectoare, flipchart-uri, boxe etc.).

Selectăm furnizorii pe baza celor mai avantajoase oferte, care să asigure calitatea necesară, ținând cont și de Politica CIDDC de Protecție a Copilului.

Vă rugăm să trimiteți ofertele la adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Pentru orice întrebări sau clarificări, vă puteți adresa Rodicăi Caimac la numărul de telefon 068659581.

Termenul-limităpentru depunerea ofertelor este 18 septembrie, ora 18.00.

CIDDC este o organizaţie nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați https://drepturilecopilului.md .

Serviciile vor fi prestate în cadrul unei activități desfășurate ca parte a proiectului „Advancing the rights, empowerment and protection of child human rights defenders (CHRDs) in promoting human rights in Moldova”, implementat de CIDDC și Child Rights Connect, cu suportul Ville de Genève și Swedish International Development and Cooperation Agency în perioada noiembrie 2022 – octombrie 2024.

 

18 copii apărători ai drepturilor omului din Republica Moldova și Ucraina, împreună cu copii din întreaga lume, ajută Înaltul Comisar al Națiunilor Unite pentru Drepturile Omului să dezvolte o campanie

Ce dificultăți privind drepturile omului experimentează copiii? Cum copiii apără drepturile omului? De ce suport au nevoie copiii pentru a apăra drepturile omului? Optsprezece copii apărători ai drepturilor omului din Republica Moldova și Ucraina și-au exprimat opiniile cu privire la diferite aspecte legate de drepturile omului, în cadrul unui proces de consultare la nivel național.

Procesul de consultare la nivel național s-a desfășurat în perioada 9-10 septembrie 2023, prin intermediul unui chestionar prietenos online, elaborat de Oficiul Înaltului Comisar ONU pentru Drepturile Omului împreună cu Child Advisory Team (CAT, structură consultativă pe lângă Child Rights Connect), din care face parte și o membră a Platformei Copiilor, Anghelina Severin.

Activitatea de consultare a fost organizată de Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) cu suportul organizației Salvați Copiii România.

Opiniile copiilor vor contribui la desfășurarea de către Înaltul Comisar al Națiunilor Unite pentru Drepturile Omului a unei inițiative în contextul marcării a 75 de ani de la adoptarea Declarației Universale a Drepturilor Omului .

În procesul de consultare au participat copii care au diverse experiențe de monitorizare, apărare și promovare a drepturilor omului și fac parte din diverse grupuri ghidate și susținute de CIDDC: Platforma Copiilor, Consiliul Consultativ al Copiilor pe lângă Avocatul Poporului pentru Drepturile Copilului (din care fac parte și copii din Ucraina), Inițiativa CADO.

Chestionarulîn baza căruia a fost desfășurată consultarea opiniilor cuprinde 25 de întrebări, se adresează copiilor din întreaga lume cu vârste de până la 17 ani și poate fi completataici,în limbile engleză, franceză și spaniolă, atât în mod individual, cât și în grup, până pe 26 septembrie 2023.

Subliniem că materialele prietenoase copilului pot fi dezvoltate numai cu participarea copiilor și reiterăm că acest chestionar a fost elaborat împreună cu un grup de copii din întreaga lume, inclusiv cu participarea unei fete din Republica Moldova, pe care CIDDC a ghidat-o și susținut-o în acest proces.

Rezultatele chestionarului vor fi analizate de către membrii și membrele CAT și de către experți și experte în drepturile copilului și vor fi publicatepe versiunea prietenoasă a paginii web a Oficiului Înaltului Comisar al Națiunilor Unite pentru Drepturile Omului, în decembrie 2023.

În cadrul activității de consultare la nivel național, copiii s-au familiarizat cu versiunea prietenoasă a Declarației Universale privind Drepturile Omului și versiunea prietenoasă despre Înaltul Comisar al Națiunilor Unite pentru Drepturile Omului, ambele elaborate de Child Rights Connect și Child Advisory Team (CAT), și au împărtășit când și cum au aflat despre acest document, cum subiecte legate de drepturile omului sunt abordate atât în școală, cât și în comunitate.

Participanții au discutat despre cele mai mari dificultăți cu care se confruntă copiii în familie, în școală și în comunitate, precum și despre cele mai des încălcate drepturi ale lor. Drept rezultat, în urma exercițiilor de reflecție, copiii au concluzionat că cele mai des încălcate trei drepturi ale copiilor sunt: dreptul la opinie, dreptul la educație, dreptul la protecție față de orice formă de violență.

„Atât copiii, cât și adulții au nevoie nu doar să cunoască drepturile omului, dar și să le înțeleagă, să le aplice zi de zi”

Totodată, copiii au explorat diferite convingeri despre drepturile omului și au reflectat despre cum se respectă drepturile omului în Republica Moldova în general, concluzionând că în țara noastră cel mai des se încalcă: dreptul la egalitate și nondiscriminare, dreptul la viață decentă și dreptul la sănătate.

În timpul activității, copiii au subliniat că drepturile sunt conectate între ele și au exprimat nevoi în baza acestei reflecții.

„Atunci când îmi exprim opinia, vreau să știu și să simt că, indiferent de opinia mea, sunt protejată”, a menționat o membră a Platformei Copiilor.

„Atât copiii, cât și adulții au nevoie nu doar să cunoască drepturile omului, dar și să le înțeleagă, să le aplice zi de zi”, a afirmat un membru al Consiliului Consultativ.

Altcineva a menționat că „legea privind drepturile copilului este învechită” și este nevoie de actualizarea ei ca să răspundă nevoilor tuturor copiilor.

Copiii au împărtășit prin ce acțiuni apără drepturile omului: informarea semenilor și a adulților în școală despre drepturile lor; participarea la conferințe tematice, la Forumul CADO; dezvoltarea și susținerea campaniilor online; participarea la ateliere offline; sensibilizarea opiniei publice privind drepturile omului, organizarea întrunirilor pașnice și participarea la ele, semnarea petițiilor la nivel internațional și național etc.

„Eu apăr drepturile omului prin distribuirea în mediul online a materialelor de campanie”, a împărtășit un membru al CCC.

„În școala noastră, Consiliul Elevilor a pus o boxă anonimă prin care consultă opiniile copiilor despre cum se simt în școală”, a spus o membră a Inițiativei CADO.

„Vă mulțumesc că împărtășiți aceste experiențe. Astfel, adulții, statul, organizațiile naționale și internaționale vor avea o viziune mai clară asupra modului în care să vă acorde suportul necesar. Însuși faptul că participați la această consultare este o formă de apărare a drepturilor omului”, a concluzionat Rodica Caimac, coordonatoarea programului Participarea Copilului din cadrul CIDDC.

Menționăm că la nivel internațional și național, în 2023 au loc mai multe evenimente în legătură cu inițierea unei campanii privind a 75-a aniversare a Declarației ONU a Drepturilor Omului.

Pe 10 decembrie 2023, Declarația Universală ONU a Drepturilor Omului marchează 75 de ani de la adoptare, o ocazie pentru fiecare de a învăța despre ea și despre importanța acesteia pentru viitor.

Reamintim că, din anul 2021 până în prezent, experiențele copiilor apărători ai drepturilor omului din Republica Moldova devin din ce în ce mai cunoscute pe plan internațional, iar CIDDC facilitează acest proces și continuă să sprijine inițiativele şi acțiunile CADO în diferite țări, cum ar fi, mai recent, Conferința Internațională Aniversară a Child Rights Connect, organizată la Geneva, în Elveția (mai 2023),Conferința “Vienna World Conference - 30 Years On: Our Rights – Our Future”(iunie 2023), RIGHTS Click BETTER-VERSE – Conferința internațională privind drepturile digitale ale CADO (Londra, Regatul Unit, 5-6 septembrie 2023).

CIDDC susține copiii apărători ai drepturilor omului și le oferă suport în procesul de monitorizare, apărare și promovare a propriilor drepturi și a drepturilor altor copii (inclusiv elaborarea campaniilor de sensibilizare/conștientizare a opiniei publice); susține părinții, cadrele didactice, autoritățile, ONG-urile, Avocatul Copilului și alți titulari de obligații și le oferă suport să pună în practică drepturile CADO.

GALERIE FOTO:

Termeni de Referință. Achiziționare de servicii de suport psiho-emoțional de grup pentru cadrele didactice, care lucrează cu copii refugiați care își fac studiile în instituțiile de învățământ din Republica Moldova

1. CONTEXT

Centrul de Informare și Documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

CIDDC oferă sprijin psiho-emoțional copiilor refugiați, părinților/ îngrijitorilor acestora, dar și cadrelor didactice care lucrează cu copiii refugiați, pentru a fi echilibrați emoțional și capabili să sprijine copiii și părinții/ îngrijitorii, inclusiv pe cei refugiați în procesul de adaptare și incluziune în instituțiile de învățământ din Republica Moldova prin:

‒ ședințe de consiliere/ terapie acordate copilului refugiat;

‒ ședințe de consiliere cu părinții copilului/ copiilor refugiați;

‒ ședințe cu cadrele didactice (educator/-oare, învățător/-oare, profesor/-oară) din instituțiile de învățământ frecventate de copii refugiați.

Serviciile de suport psiho-emoțional (de grup)vor fi prestate în cadrul proiectului „Incluziunea sigură a copiilor refugiați în școlile din Republica Moldova”, implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova, Solidarités International, Synergie Emergency Response cu suportul financiar oferit de Agenția Franceză de Dezvoltare (AFD) și Fundația Franței (FDF).

2. SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI

Psihologul selectat va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- să ofere suport psiho-emoțional (ședințe de grup), adaptat la nevoile cadrelor didactice;

- să organizeze spațiul în care se află în momentul realizării suportului psiho-emoțional, astfel încât să asigure respectare a confidențialității și secretului profesional;

- să anunțe CIDDC și autoritățile competente în cazul în care beneficiarii au semnalizat intenția clară de a-și produce o vătămare gravă sie (suicid) sau altor persoane, pentru a le implica în rezolvarea situației (confidențialitatea în aceste situații, conform legislației Republicii Moldova, nu este aplicabilă);

- să elaboreze agende pentru fiecare ședință și câte un raport final pentru fiecare grup, conform modelului oferit de CIDDC.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizată în perioada septembrie 2023 – februarie 2024.

Psihologul va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre ofertant: nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiarăîn lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea prețului pentru 1 ședințăde suport psiho-emoțional (indicând durata ședinței) .

Psihologul va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CERINȚE FAȚĂ DE APLICANȚI

  • Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;
  • Studii superioare în domeniul psihologiei;
  • Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice, constituie un avantaj;
  • Experiență de prestare a serviciilor de consiliere psihologică/ psihoterapie, minim 3 ani;
  • Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Oferta financiară.

Selecția aplicantului (psihologului) se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; Psihologii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

· respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor si abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența psihologului în prestarea serviciilor solicitate

50%

Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice

20%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Servicii de suport psiho-emoțional de grup pentru cadrele didactice” până la data de 07 septembrie 2023, ora 17:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Termeni de Referință. Achiziționare de servicii de consiliere psihologică/ psihoterapie pentru copiii refugiați și părinții/îngrijitorii acestora din raioanele Strășeni, Glodeni, Florești și Telenești

1. CONTEXT

Centrul de Informare și Documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .

CIDDC oferă sprijin psiho-emoțional copiilor refugiați, părinților/ îngrijitorilor acestora, dar și cadrelor didactice care lucrează cu copiii refugiați, pentru a fi echilibrați emoțional și capabili să sprijine copiii și părinții/ îngrijitorii, inclusiv pe cei refugiați în procesul de adaptare și incluziune în instituțiile de învățământ din Republica Moldova prin:

‒ ședințe de consiliere/ terapie acordate copilului refugiat;

‒ ședințe de consiliere cu părinții copilului/ copiilor refugiați;

‒ ședințe cu cadrele didactice (educator/-oare, învățător/-oare, profesor/-oară) din instituțiile de învățământ frecventate de copii refugiați.

Serviciile de consiliere psihologică/ psihoterapie vor fi prestate în cadrul proiectului „Incluziunea sigură a copiilor refugiați în școlile din Republica Moldova”, implementat de CIDDC în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova, Solidarités International, Synergie Emergency Response cu suportul financiar oferit de Agenția Franceză de Dezvoltare (AFD) și Fundația Franței (FDF).

2. SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI

Psihologul selectat va avea următoarele sarcini și responsabilități:

- să ofere asistență psihologică (ședințe de consiliere psihologică/ psihoterapie), sensibilă la nevoile copilului sau părintelui/îngrijitorului copilului (Strășeni, Glodeni, Florești și Telenești);

- să informeze beneficiarul cu privire la condițiile prestării serviciilor psihologice (scop, durată, beneficii, riscuri, limite);

- să organizeze spațiul în care se află în momentul realizării ședinței de consiliere psihologice/ psihoterapie, astfel încât să asigure respectare a confidențialității și secretului profesional;

- să anunțe CIDDC și autoritățile competente în cazul în care beneficiarul a semnalizat intenția clară de a-și produce o vătămare gravă sie (suicid) sau altor persoane, pentru a le implica în rezolvarea situației (confidențialitatea în aceste situații, conform legislației Republicii Moldova, nu este aplicabilă);

- să participe la ședințele de lucru/ sesiunile de supervizare referitoare la serviciile de consiliere psihologică;

- să completeze și expedieze CIDDC documentația de proiect (acordul de prestare a serviciilor psihologice încheiat cu părintele/ cadrul didactic; jurnalul de evidență a serviciilor psihologice prestate), conform modelului expediat de CIDDC.

3.TERMENUL DE REALIZARE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

Serviciile urmează să fie realizată în perioada septembrie 2023 – februarie 2024.

Psihologul va prezenta oferta financiară conform modelului: I. Date despre ofertant: nume/ prenume, telefon, email,documente anexate la această ofertă, care confirmă eligibilitatea ofertantului (a se vedea dosarul aplicantului). II. Oferta financiarăîn lei moldovenești, incluzând suma brută (din aceasta vor fi reținute contribuțiile şi impozitele achitate de aplicant conform legislației în vigoare. Suplimentar se va calcula și achita fondul social – 24%), cu specificarea prețului pentru 1 ședințăde consiliere psihologică (indicând durata ședinței) .

Psihologul va fi plătit prin virament bancar în MDL după livrarea serviciilor solicitate. Detaliile cu referire la plată vor fi stipulate în contractul de prestări servicii semnat între părți.

4. CERINȚE FAȚĂ DE APLICANȚI

  • Competențe de valorizare a demnității umane, drepturilor omului și diversității;
  • Studii superioare în domeniul psihologiei;
  • Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice, constituie un avantaj;
  • Experiență de prestare a serviciilor de consiliere psihologică/ psihoterapie, minim 3 ani;
  • Cunoașterea limbilor română (excelent) și rusă (excelent).

5. DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE

Toate ofertele trebuie să conțină:

  • CV-ul actualizat incluzând date privind experiența în domeniu;
  • Copia documentelor ce atestă studiile/ expertiza în domeniu;
  • Oferta financiară.

Selecția aplicantului (psihologului) se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; Psihologii selectați vor semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.

Selecția se va realiza în două etape:

Într-o primă etapă, eliminatorie, CIDDC va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

· respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;

· respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință.

În a doua etapă se vor examina candidații preselectați din prima etapa, urmărind îndeplinirea de către aceștia a calificărilor si abilitaților solicitate. Aplicațiile vor fi evaluate în baza următoarelor criterii:

Criteriu

Pondere

Experiența psihologului în prestarea serviciilor solicitate

50%

Cunoștințe sau experiență de lucru cu copiii/ adulții aflați în situație de criză sau care au trecut prin evenimente traumatice

20%

Oferta financiară

30%

Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mențiunea „Servicii psihologice pentru copii/părinți – refugiați” până la data de 07 septembrie 2023, ora 17:00.

Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.

Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Documentele ce conțin date cu caracter personal se vor păstra doar pentru perioada de recrutare.

Subscribe to this RSS feed

Contacts

Adresa: Eugen Coca Street no. 15, Chisinau,
Republic of Moldova, MD-2008

Tel./Fax: (+373 22) 747813, 716598, 744600

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ambasador 2%

Sustin 2%! Support 2%! 

Media partner:

Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Top of Page