Concurs de slectare a unui prestator de servicii pentru organizarea evenimentelor „Ziua Familiei” în cadrul Cluburilor Taților
- Published in Ultimile știri 3
1. Context
Centrul de informare și documentare pentru Drepturile Copilului (CIDDC) este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md .
Cluburile Taților sunt inițiative comunitare prin care tații sunt încurajați să își asume un rol activ în creșterea și educația copiilor. Activitățile organizate contribuie la combaterea stereotipurilor de gen, la întărirea legăturilor familiale și la dezvoltarea competențelor parentale. Programul „EU4GenderEquality: Împreună împotriva stereotipurilor de gen și a violenței în bază de gen”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat în comun de UNFPA și UN Women, susține inițiative care promovează participarea egală a femeilor și bărbaților în familie și în comunitate.
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în patru comunități vor fi organizate evenimente dedicate Zilei Familiei, ca oportunitate de promovare a modelelor pozitive de implicare a taților în viața copiilor și de susținere a familiilor în practicarea tradițiilor și timpului de calitate împreună.
2. Obiectivul general al achiziției
Selectarea unui prestator (persoană juridică) care să asigure organizarea logistică și coordonarea activităților pentru evenimentele „Ziua Familiei” în patru Cluburi ale Taților:
- Chișinău (Liceul Waldorf)
- Chișinău (CMIEA)
- r. Ialoveni, s. Costești
- r. Fălești, or. Fălești
3. Descrierea evenimentelor planificate
Evenimentele se vor desfășura în perioada 6–20 decembrie 2025 (date exacte stabilite cu fiecare club). Activitățile vor varia în funcție de specificul fiecărei comunități, însă vor include:
- Activități comune tați–copii (gătit, jocuri, ateliere creative, concursuri);
- Decorarea bradului și amenajarea spațiului festiv;
- Elemente de tradiție și obiceiuri de iarnă;
- Momente de socializare și schimb de experiențe între tați.
Exemplu specific (Costești, 7 decembrie, ora 14:00):
- Participă approx. 12 tați și 20 copii
- Atelier „Tradiții de Crăciun în familie”
- Prestatorul va asigura un brad de ~3 m, globuri, ghirlande, luminițe și materiale pentru decorare
- Organizarea unui mic spațiu pentru pregătirea gustărilor împreună
· Asigurarea gustărilor ușoare pentru participanți (orientativ: fructe, biscuiți, ceai cald etc.).
· Oferirea de cadouri simbolice pentru copii (cărți, dulciuri, ornamente mici, etc.).
4. Sarcinile prestatorului
Prestatorul va asigura:
- Planificarea logistică a evenimentelor în coordonare cu facilitatori locali.
- Achiziția și livrarea materialelor necesare, inclusiv:
- Decoruri de iarnă, brad natural/artificial (unde este necesar)
- Materiale pentru ateliere (hârtie, acuarele, pensule, materiale creative etc.)
- Ingrediente pentru activitățile culinare, unde e cazul
- Amenajarea spațiului înainte de începerea activităților.
- Coordonarea desfășurării evenimentelor în ziua activității.
- Asigurarea gustărilor ușoare pentru participanți (orientativ: fructe, biscuiți, ceai cald etc.).
6. Documentarea vizuală (poze / video scurt):
o minimum 60 fotografii livrate în format digital (high quality).
o un video de tip reportaj (maxim 2 minute), care să reflecte atmosfera, interacțiunea participanților
7. Respectarea tuturor cerințelor de vizibilitate ale proiectului (includerea logourilor și materialelor de branding).
- Raport scurt de activitate (max. 2 pagini), inclusiv fotografii și video.
5. Rezultate așteptate
- Organizarea logistică completă a celor 4 evenimente locale „Ziua Familiei”, în conformitate cu planul stabilit;
- Raport logistic final, care să includă:
- lista participanților,
- descrierea serviciilor prestate.
- 10–15 fotografii reprezentative de la fiecare eveniment;
- Video de prezentare/editat (maxim 2 minute);
- Factura și documentele justificative aferente.
6. Durata contractului
Activitățile logistice se vor desfășura în perioada 1 – 24 decembrie 2025, cu evenimentele planificate în 4 locații (Cluburile Taților participante în proiect).
7. Criterii de selecție
- Experiență în organizarea evenimentelor comunitare/familiale
- Capacitatea de a lucra în localități diferite
- Abordare prietenoasă, orientată spre incluziune și participare
- Oferta financiară rezonabilă și detaliată
9. Modalitatea de aplicare
Companiile interesate sunt invitate să depună o ofertă care să includă:
- Oferta tehnică (descriere scurtă a modului de organizare)
· Oferta financiară (în MDL cu TVA scutit).
- Date de contact
Adresa de transmitere a ofertei: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Data limită de transmitere a ofertelor: 21 noiembrie 2025, ora 18:00
Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de recrutare.

